2010-09-17

NU är jag igång med detta med...

Japp på söndag är det röstningsdax och jag bara älskar MODERATERNAS reklam film har ni sett den?? Garvar varje gång tycker den är hel skönt... "Va ska du bli när du blir stor? jag ska gå på a-kassa som pappa" Ha ha kan de bli bättre.... Det är en stor grej för mig att stödja de som arbetar och vill arbeta och inte slacka!
Jag gillar det partiet mycket men jag tror att jag kommer rösta FOLKPARTIET för det satsar så otroligt mycket på skolan och barnen. Vilket är väldigt viktiga frågor för mig eftersom Felicia ska kunna få den bästa utbildningen som finns. Något jag vet säkert är att ja absolut inte kommer rösta RÖTT över huvudtaget för de satsar bara på de som inte vill jobba och detta vill jag inte stödja överhuvudtaget!!!

Innan jag blev tillsammans med Dennis va jag inte alls intresserad men jag måste säga att numera så e jag ganska insatt och ja tycker det är intressant, jag tycker man ska rösta dock om man inte vet och inte bryr sig rösta blankt då... ja menar de är din röst varför inte göra den hörd iallafall på något sätt!

Vad ska ni rösta?? Har ni någon annan syn på det hela?

PÖSSSSS

Inga kommentarer: