2010-09-01

Tänk att de redan är höst.....

Japp idag är det redan september, och snart eller nja nu är hösten här.... känns inte bra alls, inte kul över huvudtaget... jag lever på solen, jag behöver den för att vara glad men nu e de snart dax för helvetet vinter igen med massa kläder och sockar jag bara hatar sockar.... tråkigt men snart är det även eller nja om 3 månader så fyller isa år och hon blir redan 4 tänk att tiden går så otroligt fort.... dock menas de med att jag o dennis blir oxå 1 år äldre nästan exakt om samma tid men med min åldersnojja är ju de inge kul heller,.... jag har alltid haft åldersnojja tråkigt men ja försöker leva med den......

Ja ja nog om detta deprimerande kalla helvete.... idag så har ja pluggat, vi va och köpte glasögon till dennis blev inte så dyrt som ja trodde vilket va skönt sen blev de en sväng till gymmet så himla skönt och välbehövligt......Nu så försöker ja få isa att sova hon vill inte de rikigt men tids nog så släpper de säkert.... sen njuter jag av att vara "ensam" hemma för de va länge sen även om ja e rastlös så e de himla skönt.... dennis startade skolan idag och han går kvällskurser hela detta året vilket e skönt för honom och för oss......

Nenu e de tebax till biggest loser..... pösssss

Inga kommentarer: