2010-10-07

Har ju glömt


Visa min nya underbara tröja som ja bara älskar... här ser ni en dålig bild på den men ja älskar den som fan... de e de viktiga!!!
Idag har ja o sandra varit iskolan, bland annat på min praktik plats, de blir nog rikigt bra, lite lugnt på torsdag skulle jag tro men de ska nog allt gå bra, nu måste ja bara ringa till de andra ställena så ska detta vara fixat med.... Som nog inte alla vet så ska jag vara på 3 ställen på praktik i början kändes de jobbigt att behöva flänga omkring men nu ser ja fram i mot de ja får ju se mycket olika så de känns skit skönt, jag ska vara på särvux mån, tis och torsdgar, och linkärvens dc på onsdagar, och fredagar på admore dc så de känns lite hoppigt men de ska nog bli rikigt bra när de e klart, idag har ja iallafall varit på särvux så 1 avklarad 2 too goo som de så fint heter...
Nu har ja inte skola förrän onsdag vilket känns okej dock har jag ett mega arbete där man ska hitta på en fallbeskrivning om något får av utvecklingstörning eller funktionshinder och utgå fårn lagar och allt.... känns lite halft jobbigt att hitta på allt och uppbygga det med .... men får grunna lite på det får vi se....
Nu ska ja ta hand om min små förskylda dotter för dennis är nu på väg till judon och då får vi passa på att få lite tjej tid...
PÖSSSSSSSS

Inga kommentarer: