2010-10-28

Klart

Japp nu har vi bakat klart, dock blev inte marknadsgodisen så bra som ja hade hoppats men men får se efter ha stått svalt nån dag så kanske den e super.... de får vi se.... allt annat blev perfekt, dock får vi nog ta de lugnt med bakandet nu för nu har vi massa i frysen nästan ingen mat utan bara bullar, kakor, osv.... ha ha ha vi bakar och fryser ner nästan direkt för vi äter inget hemma om ingen e här på fika.... lite roligt men de e allt kul att baka.... men nu får de nog bli lungt me det.

Anledningen vi starta med de idag e för att dennis har plockat jätte fina äpplen idag och då fick ja iden om att vi skulle äta äpplekaka på lördag som mys efter maten dock ska vi rensa lite garderober och gå på bio så jag tänkte eftersom ja och isa har tid i dag så bakar i det redan nu, sen blev de äpple mos med och hemma gjort äpple mos är väll helt enkelt bäst eller va tycker ni?? de blev till och med äpplen över... ahhh de får vi helt enkelt äta hahaha

Idag på dagen har ja varit på praktiken och ja bara älskar den... vill nog verkligen utbilda mig för att kunna jobba på ett sånt ställe dock e ja lite osäker på om jag verkligen skulle klara av att läsa högskola, io med dyselexin och ja e inte super smart heller... men ja kanske ska försöka... de kan väll inte skada eller??

När jag kom hem hämtade jag lillan på dagis sen hem och äta dennis gjorde mat snällt.... sen efter han åkte till judon och då satte vi igång att baka....

PÖSSSS

Inga kommentarer: