2010-10-26

Trivs....

Ja idag e en sån dag jag bara njuter och trivs med min underbara familj... eller de händer ganska ofta iof sig men har en bra dag iallafalll förutom att ja känner mej pluffsig... men så e de när man inte kommit iväg till gymmet på 1,5 vecka .... tyvärr har de varit mycket annat....

I morgon så ska dennis jobba dock så e de jag som får fixa isa till dagis och ta cykeln (tyvärr hoppas de inte e halt) till praktiken som e på ett nytt dag center imorn... ser fram imot det men e lite nervös oxå och ser verkligen inte fram imot att cykla i det KALLA som e nu... jag hatar vinter för er som inte visste det.... men de e bara att bita i det sura äpplet och cykla helt enkelt..

Idag har även de ringt en herre och fråga dennis om han e intresserad av ett vikariat jobb så han ska på intervju på fredag så himla kul för honom så alla får hålla tummarna tycker jag....

Annars idag har ja varit på praktik och vi har varit och handlar på willys vilket va behövligt, har även betalat räkningar skönt att ha de gjort...
Nu sitter jag och ska titta på csi ny duschad i mys kläder med min underbara man kan de bli mycket bättre.... NEJ SKULLE INTE TRO DET!!!

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: