2010-11-15

Gjort något drastigt.....mmm.... inga bra bilder men...





Ahh ja har ju varit sugen länge på att förlänga håret men ingen kan eller vill och nu så tänkte jag något får ja nog göra... och karin som brukar klippa mig kan inte på ett tag... eftersom helgerna e planerade och åka till gbg blir de inte... så jag tänkte varför inte klippa själv... ja menar de ju bara hår......så jag tog helt enkelt fram saxen och klippte.... nu kan ja inte ha tofs på sidan längre eller stor tjock knut om vi säger så.... men kan fortfarande ha hårklämma och ja blev ganska nöjd... mamma eller karin får sen fixa till de åt mig de sista men nu e de booonsi och lagom "långt" eller ja kommer säkert gnälla om någon vecka men som sagt de e hår.... nu e de nja iallafall 1,5 dec kortare i bak... inte så mycket ifram.... men ja gillar de nu iallafall och de e ju en förändring precis som ja ville....
som sagt korten e inge bra
PÖSSSSS

Inga kommentarer: