2010-11-29

Har inte tid men va ska man göra....

Japp isa hon vakna runt 23 i natt och fick komma in i våran säng och sova brevid mig, hon hade och har hög feber trots alvedon.... och hon sov inte direkt heller om vi säger så....jobbigt och hon är även väldigt tät dock så är ja tjock i halsen igen nu med..... som tur är har de inte blivit mer spyor iallafall... dock kan ja egentligen inte vara hemma mer från skolan men va fAN ska jag göra ..... e så trött på detta nu... kan vi inte bara bli friska... ja ja nu får jag nog sluta gnälla, imorn så har jag ett studiebesök som ja absolut inte kan missa så de få blir att isa få vara hos svärmor då tror ja om de inte sker ett mirakel och hon kan gå till dagis... man kan ju alltid hålla tummarna.....

Idag får vi se vad vi hittar på det blir nog bara soffan och film.... rastlös jag kommer bli... har ju lite i skolan iof sig och lite här hemma så vi får se om ja har tid att göra dessa saker med... lillan vill väldigt gärna bara kramas när hon e sjuk med....

PÖSSSSSSSS

Inga kommentarer: