2010-11-10

.....rensas....

Ja här hemma hoss oss rensas de bland massa massa skit.... jag har tydligen sparat räkningar sen 2005, fan inte rikigt klokt va massa skit man sparar på hela tiden, jag har även rensat bland pysselsakerna och en hel del gick iväg till fia, lite tyg, massa pyssel tidningar och lite annat.. tur att någon annan kan ha användning av de jag inte har användning av. Jag e dock inte klar än tyvärr men har kommit en bra bit på vägen, vet inte om ja blir klar med allt idag men ja/vi e lediga på lördag med så de kanske blir lite då med.... men de e allt gött att ha startat iallafall.....sen får vi se vart de slutar för dagen.

Jag och isa ska även baka något tänkte jag för de e min sista dag på praktiken imorn så jag vill ha med mig något att bjuda på, jag hade tänkt att köpa med mig något men med detta väder de blir de att baka istället, för ut de ska vi inte om vi inte måste....

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: