2010-11-11

vilken dag

Ja idag va sista dagen på praktiken och de gick utmärkt att cykla dit med... skönt de... de visa sig att de inte bara var jag som hade med mig fika bröd utan vi va tre stycken ... så de har fikats hela dagen men de har varit mycket trevligt kommer verkligen sakna dem... och de sa de samma till mig... synd men men så e de... trivdes så himla bra juh...

När jag kom hem så hämta jag lillan på dagis sen blev de hem och försöka ringa dennis, som va stressad de visar sig att våra vinterdäck inte passar på bilen vilket e absolut inte va vi behöver just nu för han måste ha bilen till jobbet de går inga bussar.... känns inge bra alls... vet inte rikigt hur vi löser detta... hade inte planerat att köpa nya heller... mmmmm så e de.... får vi se hur vi löser detta problem...

Sen blev de mat när han kom hem och efter en stund säger han att han har tappat bort sin plånbok och efter mycket letande på olika ställen så dök den uppp skönt de.... nu e de lungt iallafall ska bara slappa gött de...

PÖSSSSSSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skit också med däcken kan ni inte höra med Karsten om han kan få tag på några billigt, han har lite kontakter när det gäller sånt. Kram mamsen

Sandra sa...

får nog göra de....