2010-12-17

Dag 12 mina drömmar

Jaaa va har jag för drömmar..... när ja va liten ville jag bli frisör eller starta egen resturang och bo i ett svart hus med lila och rosa prickar... jaaa man har drömmar eller nja jag har haft ganska mycket drömmar och har fortfarande, e nog lite flummm hahha...

Egen resturang kommer nog hända någon gång har varit på g vid flera tillfällen men stoppats av olika anldeningar men de har nog inte varit rätt tid. Just nu har jag bara drömmen om att min familj är friska mår bra, har så vi klarar oss, kan tid för egen intresse, har ett jobb som man trivs och verkligen ger mer energi än vad det tar, klara av att ta körkortet, klara av att utbilda mig trots dyselexin. Inga stora mega drömmar som ja har just nu men ja är ganska lycklig just nu och behöver inte drömma stort... ...

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: