2010-12-13

Dag 8 Min tro

Ja jag tror på ödet och att de som ska hända kommer att ske vara sig man vill de eller inte! Sen tror jag man kan påvärka med olika val man gör men i ändan hamnar man nog där man ska vara ändå. Jag tror att de finns något efter detta liv vet dock inte vad.... jag tror på en del "häxliknade" saker till en måtta... jag tror att man behöver vara i sitt rätta sinne för att förstå vissa saker... jag tror helt enkelt på en del olika saker men mest av allt på ödet och de som sker eller kommer ske gör de vare så man väljer något annat innan.... Jag tycker de är viktigt att tro på den fria viljan dock så hamnar man där man hamnar....

Jag önskar ja kunde tro på att man aldrig blir gammal och att alla ska leva tillsammans i en enda stor familj men så fungerar de ju inte rikigt....... dock är det vikigt som människa att tro sen vad man tror på ska respekteras och även försöka förstås hur knäppt de kan vara....

PÖSSSSSSSS

Inga kommentarer: