2011-01-09

Har nu gjort ett val.....

Jappp jag som är så velig har nu gjort ett val, jag kommer plugga halvtid denna vår och hoppas på att få arbete mera. Jag har valt grundläggande specialpedagogik med hopp om att ja kommer tycka det är intressant och kunna klara av det så jag kan söka in till special pedagog utbildningen i höst. Det är därför jag bara kommer studera halvtid för ja är inte säker på med dyselexin osv. att jag kommer klara av att läsa högskola, jag är väldigt moteverad och vill inte vara eller bli klassad som "korkad" eller " dum" men då måste man ta en chansning och det är just det jag nu kommer att göra. Jag hoppas även att ja kommer få tillräckligt med timmar så jag drar in min kvot i familjen ;P Ne men de ska nog funka.

Jag kommer därför vara i skolan varje torsdagkväll mellan 16:15 till 20:45 vilket kommer bli rikigt sena kvällar och otroligt sega skulle jag tro... jag hoppas bara att intresset finns hela kursen. Jag kommer även ha de rikigt jobbigt med att studera till körkortet men har gett mig fan på att jag ska ha de till maj och så kommer de säkert bli med om ja har tur, känner mig faktiskt ganska moteverad till allt av detta de ja inte känner för är bussen till och från trollhättan varje torsdag men man kan ju inte få allt i världen eller va säger ni???

Nu ska jag bara beställa böcker och komma in i tänket... vilket ja hoppas sker så snart som möjligt!

PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: