2011-01-12

Jaa de rullar allt in lite jobb ändå...

I och med att jag bara kommer studera på halvtid denna våren så kommer ja bara få halva csn och ja va lite orolig i och med att dennis gör de samma att varken han eller ja skulle kunna få något jobb men han har iallafall ordnat till v8 och ja har de samma vilket e skönt, de menas ju med att vi behöver söka en massa jobb ändå eller han och ja bara tim efter som vem anställer en som e gravid på heltid trots att ja inte har tänkt att vara mamma ledig mer än några månader utan ska försöka jobba så fort som möjligt men vi får väll se... de kanske sker ett under vem vet, ... nu har ja iallafall fått massa timmar vilket känns skönt dock så kommer de nog bli lite jobbigt med att sätta mig in i högskola tänket och tröttheten som är av graviditeten men de får allt gå att pusslas ihop inte nog med de så ska jag ju även försöka köra så mycket som möjligt för i min planering så vill ja ha körkortet innan maj men med bra planering så kommer de nog att funka.

Som sagt de rullar nu iallafall vilket känns himla skönt, de krävs bara planering. Nu har ja iallafall fått tag ialla böcker till kursen förutom en men den tycks inte finnas någonstans så jag får helt enkelt klara mig utan den.. har tänkt att göra första uppgiften i början på veckan och sen startar kursen på torsdagen så förutom att åka buss som inte e kul alls så ska de nog bli bra.

PÖSSSSSSS

3 kommentarer:

a. sa...

viktigast är att du och barnet mår bra, försök att inte stressa och tänka så mycket på jobb, det brukar ordnar sig till slut.


Kram

Anonym sa...

a-s skulle det vara ;)

Sandra sa...

ahh de e väll så e lite chokad över att de bara rullar in.. men bäbisen mår bra sooo far.