2011-01-11

Jaaaaaa

Idag va de tisdag och fan va ja har haft att göra idag... konstigt att de ska vara så, dock startade med gå med isa till dagis men sen gick ja och la mig en stund till för ja va helt dööööd..... vid 10 va ja ju tvungen att gå upp iallafall. Efter ha gjort iordning mig så drog ja ner på stan, va på arbetsförmedlingen, försäkringskassan, bibloteket, gjorde syn undersökning till körkortet så nu e de bara skicka de papprena med. Fixa mina tider på krogen, skönt att få de gjort. Åt lunch hos calle på gamla gg mummma va de med.

Sen gick ja in på clas ohlosson och där hitta ja en snygg ram i rätta måtten, så nu e de snart klart i sovrummet... kommer bli så bra!!! Dock så målade jag ju tavellisterna igår och de blev verkligen inge bra alls... fattar inte varför och de stör mig som fan men på clas ohlosson hade de vita sånna till rätt pris så de fick bli dem med... dock kanske ja behöver köra över dem med ett sandpapper för att få den där lantliga stilen på dem men de får vi se....

Fick även äran att träffa min lilla Lena en snabbis... lika trevligt som vanligt även om de va en kortis. Nja sen när ja kom hem så har ja färgat håret och umgåts med min underbara familj.

PÖSSSSSSSSS

Inga kommentarer: