2011-01-01

Svårt att bestämma mig

Japp nu har ja kommit in på alla kurser jag sökt till hösten efter 2:a urvalet dock gör det ju ett större jobbigare problem för mig för vilken ska ja välja? hur ska ja välja? allt låter ju intressant?! FAN va ja e velig altså... trodde ja bara kunde komma in på 1 eller 2 men nu måste ja välja mellan 4 halllllå hur ska detta gå liksom.... ja som har svårt för att välja från början, ja tänkte de ja kommer in på e ödet de har funkat än så länge i mitt tänkt men nu måste ja välja ...... faaaan säger ja bara!!!

Som tur har ja tills på tisdag på mig så de e ju lite tid iallafall vilket e himla skönt annars hade de gått åt helvete helt enkelt!

Nu sover lillan och ja så gott som halvsover i soffan e helt död... ska bli skönt att sova i sin egna säng! Imorn så blir de mer städning de e nog bara de som står på schemat förutom att ja får krama min underbara man...

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: