2011-02-14

ALLA HJÄRTANS DAG

Nja tycker inte de e något speciellt men efter jobbet blev de en liten present till dennis och en till isa sen köpte jag en liten "mini" gräddtårta med hallon som va som ett hjärta så lite mys blev de allt... men som sagt e en dag som alla andra.
Imorn e de tisdag och jobb igen ... ja jobbar tyvärr eller gladligen hihi hela veckan kanske tuffa pass med men men de e så denna veckan och nästa bara gilla läget, de e ju gött när pengarna kommer med sen. Och inte nog med de så höjer de nog min mamma peng lite iallafall vilket vi får hoppas på iallafall...
Jag har även en hel del skola som ja känner ja ligger back med tyvärr vilket inte e bra, de störta problemet är att ja inte lärt mig APA systemet än som ja måste skriva grejerna i därför har ja heller inte startat med allt dock e de inget som ska vara inne liksom nu men de e inge bra att ligga efter heller... ja ja hoppas ja hinner ikapp..

Mitt körkort nja de ligger lite på is eftersom ja jobbat och jobbar mycket plus massa i skolan så har ja inte hunnit med något där vilket inte känns bra alls... ja hoppas i mars att ja ska kunna köra minst 1 gång i veckan iallafall men de får vi se.......

PÖSSSSSSS

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, men eller hur? Varför anses en GUL tröja som killtröja egentligen? Det är ganska knepigt..

Sandra sa...

ahhh skit knepigt!