2011-02-21

KALLT SOM FAN!!!

Ja imorse ringde jag o fråga min arbetskamrat om ja fick åka med henne och de gick bra tur va väl de för de va kallt som fan... dock när vi kom till jobbet kl 09 så va de så jävla kallt ... värme fläktarna hade stägnts av i helgen.... så när uddevallahem väl kom vid 10:15 så va de 11 grader inne ja menar ja städa och damsög i vinter jacka och halsduk och frös hur ofta händer de liksom.... ja hela dagen va kallt som fan och ja jobbade i i t shirt inte bra alls.... o ja va snorig innan bay the way.... när ja slutade kl 16 så va de 17 grader inne... ja ingen bra början alls... och kallt som FAN jag bara hatar detta nu ... nu får de fan vara bra! Efter de blev de grupparbete på bibblan ett par timmar och efter de så åt ja kvällsmat och satt med min varma boy och tänkte nu e allt över... tills imorn men inte san inte för då pajjar mitt jävla internet på dator vi får inte de att funka alls... så jävla irriteterande nu kunde ja ju låna herrs men de e inte samma som mig egen liksom,..... störande så in i helvete... inte nog med de har ja ännu ondrare i nacken kan dagen bli sämre... säkert kan den det!

PÖSSSSS

Inga kommentarer: