2011-04-15

Skillnad

Ja skillnaden mellan denna graviditeten och den förra är egentligen inte så stor mer än kilona nu går mer uppåt än då.... och ja har mer ont i ryggen men i huvuvdet är de stor skillnad... förra gången va ja osäker på mig själv, på vårat förhållande, på min vikt osv ja va väldigt osäker på om ja skulle klara av att vara mamma och ja va osäker egentligen på allt... denna gången e ja mer orolig att de kan bli något fel med bäbisen men annars så e ja väldigt säker på mig själv, ja vet vad ja vill göra med mitt liv och va ja vill bli, jag vet att ja klarar av att vara mamma och att hur tjock ja än bli kan ja gå ner de och dennis kommer älska mig ändå, annars vet ja att ja e stark ensam oxå, ja e till och med till freds med om ja får strechmaks (fick inte de sist) ahh som sagt ja känner mig mer säker i mig själv och allt med min underbara familj att göra och e absolut inte orolig för detta vilket är en stor skillnad speciellt ja som har en förmåga att vara nervös och orolig över de mesta... så man kan säga med denna ålder att ja känner mig mer säker än någonsin på mig själv. PÖSSSSS

Inga kommentarer: