2011-05-18

Gissa vad ja gör

Självklart e jag hemma .... och ska antagligen vara hemma hela dagen JIPPI va roligt ja har. Något som e posetivt är att ja är nästan klar med min skoluppgift vilket känns helt underbart. Ska bara ställa lite frågor till verksamheten ja skriver om imorn sen så ska ja bara sammanställa de på kvällen och skicka in den gött som fan. Nästan klar! Sen ska ja bara opponera på en annans till nästa torsdag. Och om ja inte får några kompliteringar är ja då klar med min första högksole kurs som har känts förvånadsvärt bra.... så himla skönt att ja antagligen klarar av de. Dock e verkligen min svenska inte bra lite pga av min dyselexi... lite pinsamt för dennis är svenska lärare och de känns som de sätter mer press på mig.

Han gör nog inte de men ja sätter de verkligen på mig själv, vill inte han ska skämmas eller så för mig liksom. Han säger att han inte gör de eller kommer göra de men ja känner ändå så. Så de sitter nog i mitt huvud. Nu e de som sagt snart min första högskolekurs klar.... sen e de bara körkortet fy fan men de måste ja oxå plugga till.... tyvärr... ha ha ne de går nog bra. Tänkt att satsa på direkt när ja har klart skolan. Och nu e de inte långt kvar. Om allt går som de ska.

Va ska ja då göra mer hemma idag, nja de blir väll damsuga som vanligt, diska som vanligt, städa badrummen och sen blir de nog byta sängkläder med... så kul ska ja ha.... JIPPPPIIIII.....
Hoppas ni får en bra dag!!

PÖSSSSS

Inga kommentarer: