2011-05-06

Så ser min planering ut....

Ja eftersom ja nu inte kommer arbete mer och e lite negativ över detta, vilket ja inte vill vara... för ja har de så bra egentligen. Så ska ja försöka fokusera på några grejer att göra och se fram i mot. Jag kommer försöka komma ut och gå varje dag, för att få lite sol och se lite folk, förhoppningsvis även prata med lite männsikor.

Jag har även skolan jag har nu 2 arbeten kvar att göra som ska vara inne 19 maj, så detta ska ja även försöka göra till de bästa. Kan ju bli att man får komplitera nåt men om inte så e kursen klar 26 maj då sista seminariumet är. Så detta är absolut något ja ska satsa på att få iordning. Jag måste även hålla på med försäkringspappren inför bäbisen ska komma.
Det kommer även bli 1 till 2 körlektioner i veckan. Så ja får ordning på det. I juni kommer de bli plugga teori på hög varv för att fixa den så fort som möjligt. Och om detta går som de ska gå så ska jag kunna ta det innan juli, så de får vi verkligen hoppas. Min körskole lärare är posetiv så de fixar sig säkert.

Isa kommer vara lite mindre på dagis men nu maj ut ändå mer än sen för i sommar blir de mycket hemma för vi ska försöka att hitta på en hel del saker, innan bäbisen kommer och dennis börjar arbeta för mycket igen. Även om de känns lite halv tråkigt att inte kunna jobba och bidra med de lilla och även få de vuxna sociala så måste ja tänka på barnet. Och bara jag ser till att inte vara inne dynget runt utan tar mig saker att göra ska de nog gå bra.
Känner mig ganska posetiv bara de kommer vara bra väder så man kan gå ut en del..... och plugga resten blir de nog bra.

PÖSSSSSSSSSSSS

3 kommentarer:

Annsofi sa...

Glöm inte att koppla av när kroppen vill det :) KRAAAAM

Sandra sa...

lättare sagt än gjort vet du...

Annsofi sa...

Jo, det är ju så :)