2011-07-27

Kan de bli bättre

Inatt så har dennis jobbat sin sista natt innan han börjar skolan i aug så nu går han på pappadagar för felicia så himla skönt att ha honom hemma. Dock fick ja inte prata med honom massa för isa var vaken och låg i sängen men en liten stund hann vi prata innan vi somna. I morse när ja och felicia vakna så efter ett tag så va de dags för frukost då ser ja att dennis tagit med massa goda olika bullar mummma för en gravid kvinna som jag. Så de blev att frysa in lite sen blev de macka för isa och mig medans vi nu äter winerbröd och krämbullar kan de bli godare... ja vet de e frukost och kanske inte bäst men fan va gott... han e allt bra ibland min lilla karl. Så nu fikar vi medans dennis sover, han ska minst få sova till kl 12.00 iallafall....

Idag är det onsdag och jag ska ta en lunch med siri och hennes bäbis som de ser ut nu, sen blir de nog att gå ner och titta på fjorden en stund kl 15.00 är det barnteater som felicia säkert vill se sen blir de en lugn hemma kväll som jag verkligen ser fram imot.

PÖSSSS

Inga kommentarer: