2011-07-26

MVC

Igår så hade jag massa förvärkar som vanligt liksom inget nytt tyvärr... de blev att ja la mig i sängen och läste min bok i ett par timmar, de va riktigt skönt. Dennis jobbade ju och kom hem kvart över fyra i natt, då blev de lite tjöt sen somnade vi båda, skönt annars brukar vi bli pigga. Jag fick sova till 07.20 då felicia kom upp de va skönt att hon inte gick upp skit tidigt. Nu har vi ätit frukost och tittar på nyheterna medans dennis sover han kommer nog få sova till 12.00 iallafall, för han ska jobba i natt igen de är hans sista jobb dag sen har han plockat ut föräldraledigt för felicia fram till han börjar plugga i slutet av aug. Skönt och mysigt att vi alla ska vara hemma ett tag, de har vi verkligen förtjänat. Idag kl 15.15 så ska jag till MVC på besök, får se vad som sägs då... kommer nog uppdatera om detta senare sen idag. Annars så har ja ingen aning om vad vi ska hitta på.

PÖSSS

Inga kommentarer: