2011-07-21

Packat

Ja nu har ja packat inför förlossningen... tänkte faktiskt inte göra det förrän de va dags liksom men eftersom mina förvärkar som kommer nästan varje dag flera gånger om dagen så kanske de va dags.. så nu har ja packat en liten väska med de nödvändigaste till felicia och även alla mina kläder och bäbisens kläder är packade då är de bara lite små saker som ska slängas ner sen, om ja hinner. Annars får dennis fixa de eftersom. Men som sagt de kommer säket inte ske än... nu går ja in i v38 idag. Så de e är 2 veckor kvar är beräknad till 4aug. Jag mår lite sisådär... kan numera iallafall ligga lite på rygg vilket e skönt att ja kan sträcka lite på mig. De är dock tungt, svettigt och bäbisen borrar och knakar sig neråt... ja vet de låter konstigt och äckligt men de gör ont som fan, kan inte ens ha byxor numera för huvudet e så långt ner... ja har lite humörsvängningar, och gråter till och från för ingenting. Men de hör väll till antar jag, gjorde de samma med isa så. Nu får vi se vad som händer, mamma tror att bäbisen kommer på söndag för då fyller min bror år, dock vet man aldrig, kan hända att ja går v40 + 2 v vem vet... inte jag... Dock längtar alla nu tror ja så de vore kul om den lille kunde titta ut så man fick reda på vad de är för någon liten där inne... jag blir mer och mer nyfiken, och mer och mer vill ja gå ut med barnvagn, och mysa med bäbisen. Jag saknar allt de mysiga helt enkelt.

PÖSSSS

Inga kommentarer: