2011-07-30

Sluta va optimistiskt nu...


Ja de va detta dennis sa till mig igår när ja inte fick på mig skorna, ja har så himla mycket vatten i fötterna tyvärr... så att igår fick ja inte ens på mig de sandalerna som ja klarat mig med hela sommaren, då sa dennis nu måste vi fan köpa ett par nya... och då fick de bli ett par lila flip flops.. ja avskyr flip flops ja vill ha mina höga klackar i alla olika färger men inte sann inte de va bara att gilla läget och köpa ett par nya skor... och bra va väll de för fötterna är som fotbollar... men men så e de... de blev altså en vända till torp med familjen plus calle på förmiddagen med sikte på skor då de blev ett par lila, slapp ju nån tråkig färg iallafall. Efter de blev de en sväng ner på fjorden där felicia blev målad till en fjäril, dock hade ja ju inte kameran med mig som vanligt, ska försöka ta med den idag... måste bli bättre på detta. De blev även mat på butlers och sen en sväng till hemma kväll för godis innan vi drog hem .... va nog ute i minst 5 timmar igår med så min kropp är lite seg men magen e kvar. På kvällen blev de godis mys och tv en perfekt avslutning på en underbar dag.

Idag är de lördag och sista dagen på fjorden, de blir att vi åker in en vända dit i dag med.... dock får vi se va med som händer...

PÖSSS

Inga kommentarer: