2011-08-27

Gått ner 10kg



Ja två graviditeter har gått förbi mig och inte så mycket som ett märke har ja fått på magen är mycket inponerad av detta ... och förundrad men de e ju skönt oxå, igår vägde jag mig med och har nu gått ner 10kg sen han föddes för 1 vecka och 2 dagar sen.... vilket känns skönt... magen "hänger" ju lite men de kan ja gått leva med ett tag till just nu myser jag bara av min familj...
Sixten är go, sover äter ochsåvidare annars har han lite perioder på kvällarna då han bara skriker vet inte riktigt varför tror att han är så trött men vill vara med liksom ... så de fixar nog till sig till slut..

Sen jag blogga sist har de inte skett så mycket, vi va nere på nattsuddet i torsdags en kortis och handla baddräckt till isa då hon startar simskola på onsdag, vilket hon tycker ska bli skit kul. Igår så va dennis pappa här med familj, och sixten fick lite fina kläder och ett par puma skor skit snygga... felicia fick ett målarsett och ett biokort vilket va bra tajming då vi tänkt gå på smurfarna tillsammans... sen på kvällen blev de thai buffe med med calle och svärmoder innan de va dags att åka hem och bara vara.

Idag är de lördag och de enda som står på schemat är stor handling vilket e skönt de ja hoppas sen att de bara blir vi och mys resten av dagen känns som de behövs... men vi får se va som sker.

PÖSSSS

Inga kommentarer: