2011-08-29

Lite bilder från igår......





Ja något underbart måste ja ju gjort för igår kom herrn hem med jätte fina rosor till mig... han e för goo...
Idag så är det måndag och tillbaka till verkligheten, dock har ja nästan inte sovit något för Sixten har haft ont i magen, men så kan de vara. Felicia kom iväg till dagis i tid iallafall, de är hennes första dag på den stora avdelningen och hon va lite nervös men när vi kom dit så flöt de på. Nu har dennis åkt till skolan, idag va första dagen på hans sista termin... tänk att tiden gått så fort...  Jag försöker få lite plugg gjord, dock vet ja inte riktigt hur mycket ja får gjort för ja har en liten vilding här som bara vill gosa och gosa är ju aldrig fel. Men jag har hela dagen och så gott som hela veckan på mig att få iordning på skolan då jag inte börjar förrän nästa vecka, så de ska nog gå bra.  Bara ja får iordning på det så flyter de nog på.....

PÖSSSSS

Inga kommentarer: