2011-08-22

Trollhättan...

Ja idag har vi spenderat nästan hela dagen i trollhättan.... eftersom vi hade först en tid hos doktorn där de togs PKU test och kolla hjärtat igen på Sixten, efter de va de kl12.30  dags för höft ultra ljud. Efter de blev de en sväng in till stan där vi träffade min pappa med familj, ja de e här ifrån usa en sväng de reser hem på torsdag igen... vi har inte hunnit ses något men idag fick vi lite tid och vi kanske ska ses imorn med men de får vi se... de va iallafall kul att träffas en sväng..  efter de blev de snabbt hem och dennis och isa fick packa om sig för de har judo träning idag, isa första officiella träning, vilket känns kit bra, hon är ju tjej och tids nog behöver hon kunna försvara sig (förhoppningsvis aldrig) men man vet ju aldrig så de e bra att hon ska träna judo.. efter hennes träning tränar dennis så ... de e bara jag och sixten ikväll ... så vi ska bara mysa mysa mysa... jag ska även kolla upp lite angånde min skola för de kan tydligen bli problem för mig att plugga just nu eftersom de e obligatoriskt att ha vfu 5 veckor varje termin och detta kan ja inte iallafall inte denna termin så går inte de att lösa får ja redan nu ta studieuppehål vilken känns sådär men men som sagt vi får se va alla säger innan något bestäms.

PÖS`SSS

PÖÖÖÖSss

Inga kommentarer: