2011-08-11

Varning för negativitet....

Ja nu är ja trött på detta, har förverkar hela tiden men de tar sig ju aldrig... nu måste jag ju även sjuta på körkortet en vecka till ... ja trodde den skulle varit klar tills slutet på aug men vem fan vet något inte ja iallafall... och skolan ahhh kankse inte fixar den heller... vem vet... ja vet ja e negativ och ska vara glad men jag e inte det... så kan de vara är fruktansvärt trött på detta nu... kan ge fan på att ja kommer gå till 22aug och behöva sjuta på allt en vecka till.. skulle fan inte förvåna mig... känner mig trött, seg, allmänt korkad... och hur fan ska ja orka allt inte fan vet jag.... och vem fan vet de... har en rejäl svacka som ja bara vill ur men just nu e ja bara nere ledsen och trött......

Idag på dagen har vi spelat minigolf med svärmoder... riktigt trevligt men sen bara allt dog... vet inte humörsvängningar kanske... ne ja bara är finns... fy fan...

PÖSSSS

Inga kommentarer: