2011-09-05

Fy fan vilken kväll och natt...

Japp inatten har inte varit någon höjdare, och ja är trött som FAN, men så kan de vara... lillen har som sagt jävla magknip och idag behöver jag handla mer för hans mage på apoteket,... ingen höjdare att gå ut i detta jävla regn väder men de e bara gilla läget och ge mig ut, ja behöver även till Fkassan för ett intyg till skolan då ja kommer att ta ett studieuppehåll detta året... jag är garanterad min plats om allt blir godkänt men de ska de nog bli, vilket e skönt de då kan ja starta nästa höst, visst ja får vänta ett år men men de blir bäst så... slippa allt krångel e en del ändå pga av mina körlektioner och dennis har massa i skolan men de får vi lösa helt enkelt trots antagligen kolik för lillen.... nu sover han iallafall och ja behöver göra iordning mig och sen dra på mig massa kläder och ge oss ut i regnet... tråkigt men sant..

PÖSSSS

Inga kommentarer: