2011-09-29

Har ju ingen bäbis ... är juu ett monster hihi

Ja idag har jag varit med Sixten på BVC och där satt det en mamma med ett barn som va lika gammalt som mitt men hon va så liten och bäbis min lille eller nja stora sixten e verkligen inte så liten alls... hmmm känner mig lite snuvad ha ha ne men han vägde 5640 och va 60 cm lång idag altså mer än en tredje del av mig... va kommer detta ifrån liksom... ahh min lille kille är defentivt en stor kille... annars så får han numera en ersättning med laktulos 2ggr om dagen då hans mage inte är bra, tyvärr verkar de som att de blir samma som med isa om detta hjälper annars så får vi se vad läkaren säger.... ska dit om 2 veckor de kan även bli att han e tvungen att gå på rehab för nakcen då han har legat dumt i magen och numera inte vill ha huvudet åt ett håll och därför inte har muskler där heller... så om man inte fixar de nu så blir han sne liksom så de måste fixa sig... vi arbetar med de mycket hemma men de e inte säkert att vi kan de själva vi får se vad läkaren säger om 2veckor helt enkelt...


Annars så har ja träffat Madde ifrån min tid på komvux, vilket va skit kul efter de blev de även en sväng in till jossan innan ja drog hem och hämta lillan och laga mat... ikväll blir de krig här hemma ja hejjar på färjestad och dennis djurgården så ikväll blir de hockey och chips.... mys pys för osss helt enkelt

PÖSSSSS

Inga kommentarer: