2011-09-07

Om Sixten kunnat prata...

Så hade han ringt och skrikit på dennis i morse... för jag fick ta på honom i sängen för att sedan sätta honom i bärelen för att bege oss till felicias dagis .... altså väcka honom efter knappt har sovit sedan 05.00 för att bara gå fram och tillbaka till dagis som tar max 5 min, han va inte glad allls de vill ja lova.  Men efter lite mat och ny blöja somna han som tur va. Jag fick även ringa BVC som ja har tid hos imorn, för han har så himla ont i magen och pruttar hela tiden men inte bajsat på 2dagar, jag kommer inte få äta mjölkprodukter JIPPI NOT jag älskar mjölk men de e väll att gilla läget. Sen eftersom han både äter ersättning och ja ammar så skulle vi köpa en mildare sort ersättning och även lägga lite rapsolja i maten så skulle vi förhoppningsvis se skillnad redan tills imorn annars så finns de chans för allergier och tester för honom tydligen... men ja hoppas de sker skillnad på en gång.

Idag är det onsdag och ja ska försöka hinna med att tvätta en tvätt och sedan blir de körlektion kl 14, ja hoppas den går bättre än de som varit de sista, efter de ska jag och Sixten träffa jobbet för en fika, vi får se hur de går med hans mage... hoppas att de går bra. Felicia och dennis ska till hennes simskola efter dagis för henne.. så dagen rullar på denna med.

PÖSSSSS

Inga kommentarer: