2011-09-11

Stor rensning....

Ahh nu badar lillan, och lilleman sover i soffan, själv har ja hunnit med att rensa felicias garderob och hela 2 stora papppåsar blev det... FAN va hon växer så Linda nu kommer ja snart förbi med kläderna till dig som vanligt ;) .... Jag har även hunnit med min egna garderob och FAN va jag sparat på massa skit klänningar som ja inte haft sedan ja va 17 och en del tröjjor som ja knappt har använt på ahh minst 7 år varför skulle ja använda dem igen... ahh de e stora frågan jag fick ihop 4 plastpåsar ... skönt att bli av med de sen kommer nog pingstkyrkan bli glad över de... så jag har allt hunnit med en del trots att ja knappt trodde de...

Dock blev ja lite deppig när ja läste aftonbladet och horoskopet.. de stod att veckan skulle starta väldigt dåligt men gå mot ljuset i slutet på veckan... ja menar ja har halkbana imorn inte riktigt de ja ville läsa om ja ska vara ärlig.... ja får helt enkelt hoppas att ja klarar av de... och inget inträffar... ne nu ska ja ta upp lillan ur badet... sen måste de nog bli lite städning med.. för de behövs...

PÖSSSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du klarar banan gumman, läs ett annat bättre horoskop i en annan tidning:-)