2011-10-03

Försöker plugga....

Japp ja försöker plugga körkortsteori men lill killen vill inte vara glad alls idag, just nu chansar ja på att han kommer somna en stund så ja kan få lite plugg gjort... men vi får se hur d går. Jag har ju lite tid iof sig på mig men måste ändå prioritera det liksom skulle helst vilja skita i de men tyvärr så går de ju inte. Annars så händer de inte så mycket här, livet rullar på som vanligt. Nu har ja ingen körlektion förrän onsdag så de ger mig lite tid att plugga på... om lill killen vill som ja vill... och om ja känner mig moteverad nog, skulle vilja göra annat liksom... men som sagt måste prioritera det...

Ikväll är ja och lilla grodan själva då felicia och dennis ska på judo som vanligt på måndagar... så de ger ju mig lite mer tid dock har ja ju en veronica mars sesong 3 att se här hemma... ahh som sagt vi får se va som sker...

Helgen har iallafall varit bra, och igår fick vi tvättat och städat som alla andra söndagar, skönt att ha en dag då man tar allt liksom då behöver man bara plocka osv under veckan.  Helgen som kommer nu har ja en trevlig vin dejt med Elisa att se fram i mot och då ska ja verkligen passa på att njuta av att bara vara jag.... sen får ja ju även njuta av vinet då de va ca. 11-12 månader sen sisst...

PÖSSSSS

Inga kommentarer: