2011-11-18

STRESSSSSSS

Alla tänker jul mys jaaa va roligt, bara längar... allt detta tjat om jul hit och jul dit gör mig galen... Jag tänker bara stress stress stress varje nov-dec. Fick min MAMA tidning i veckan och där e de samma sak bara massa jul, och där hade de även en kalender för varje dag i december så de inte skulle bli någon stress men va dom inte fattar är att alla inte bara har jul att tänka på, För hemma hos oss är de födelsedagar med dennis den 28nov, felicia 06dec och jag 17 dec. Sen ska de även in släktkalas, barnkalas, lucia, advent och något mysigt de dagarna man fyller år. Plus att de e födelsedags paket, julklappar och marknad osv. jaa jag kan hålla på i all evighet, jag älskar oxå jul den dagen de e men oftats är ja helt slut innan att ja går på spar låga och när januari kommer tänker ja HALLELULIA nu kan ja ta de lungt ett helt år innan de e dags igen... Som sagt här e de stress sen får ni alla gärna älska julen hur mycket ni vill...

PÖSSSSS

Inga kommentarer: