2012-01-29

Tränar inför....

Jag nu är de officiellt jag tränar inför tjejmilen september i år. Jag har som mål att klara av att springa hela sträckan och komma i mål. Så ingen direkt tid press men vem vet kanske inser om ett par månader att de fixar sig de med... Jag har kännt ett tag nu att ja vill börja träna igen men de e svårt att hitta motivation innan man har ett mål nu har ja ett mål, och de som vill hänga på är mer än välkomna just nu är vi två eller tre mammor som är igång, så ni är välkommna att hänga på de som villl...bara bli vänn med mig på facebook och gå med i gruppen... desta mer desta roligare kommer vi ha de...

Jag startar på en vikt på 62kg, midjemått på 88cm och rumpmått på 96cm, som de e just nu klarar ja av att sprinag i ca 10 min i normaltempo utan att dööö ha ha ha... så duktig e jag. Jag kommer statsa på 2 gympass i veckan och många snabba barnvagnspromenader... Mitt mål är som sagt att kunna springa tjejmilen och helst gå ner till 55kg och få mer energi, kontidtion och helt enkelt klara av mer... känner mig väldigt motiverad även om de e himla svårt att få tummen ur på kvällarna att åka iväg, då de e mörkt och helt kaos på gymmen.... men detta ska allt gå vägen. Jag kommer komma med uppdateringar efterhand, kanske inte varje vecka men någon gång i månaden  i början skulle jag tro... de får vi se... har ju varit väldigt omoteverad till bloggen de sissta men vem vet, de kanske ändrar sig.

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: