2012-03-17

Idag har ja varit gift i 5år!!!!

Jag och min underbara man firar idag 5årig bröllopsdag och vi ska bara ägna dagen åt varandra mysigt.. morgonen startade redan runt 07.30 då ja tog mitt täcke ut i soffan och tittade på ett nytt avsnitt från en serie jag följer som heter shamless går på canal+. Efter de fick ja ett samtal från min underbara tös kul att höra att hon har de bra, då kom även herrn upp och vi mös i soffan med en film.. ingen stress ingenting så himla skönt och mysigt. När vi efter ett par timmar väl hade bestämt oss så gjorde vi frukost då fick ja ett samtal från jobbet som kom upp igår... så nu har ja två dagar ja ska test jobba i maj och har antagligen sommar jobb, hon ja prata med va riktigt trevligt så känner de att passar in hos dem och ja känner de samma så får de nog bli detta. Kan kanske bli skit bra vem vet, enda negativa är att de en bit att pendla men de får fungera, så himla skönt de kändes med.

Nu sitter vi med sport på tv, var sin dator i knät och bara är... precis som de ska vara älskar dig min underbara man Dennis... och hoppas att de blir många många fler år tillsammans..

Får även säga att tack till mamma som ställt upp och tagit barnen en helg för detta e precis de jag behövde eller vi...

PÖSSSS på er alla ha en riktigt bra lördag för de kommer ja garanterat ha!!

Inga kommentarer: