2012-04-28

Hemma igen...

Ah igår startades dagen tidigt då felicia skulle hälsa på sin skola för första gången och hon hade haft det jätte bra träffade kompisar på en gång vilket va himla skönt, dennis tyckte de verka perfekt med och de va jätte glada när de kom hem... så himla skönt!
När de kom hem åkte jag hem till mamma där ja gjorde iordning mig innan de va dags för klassfest med gymnasiet i mariestad och trots de va löne helg va de fan inget folk ute... även fast de va music qviss här e de proppat även om de e mitt i veckan  men ahhh helt otroligt. Men de va trevligt iallafall och ja kom hem i hystad tid med då karsten va snäll och körde mig så ja kom i säng vi 01, sen passade ja på att sova till 09 imorse gött som fan. Inte nog med sovmorgon fick ja nybakat bröd med goda pålägg då karsten hade varit och handlat frulle på morgonen ibland ska man ha lite lyxs... Runt 12.30 så åkte jag hemåt...

Väl hemma blev de en sväng på stan med familjen och calle, de inkluderade butlers, handling. Nu på kvällen har vi bara ätit gott och myst med barnen som nu sover och vi tittar på speedway och jag passar på att uppdatera här...

PÖSSSSS

Inga kommentarer: