2012-04-15

Städ...

Igår fick ja min underbara vecka och sen jag fick sixten har ja något så jävla ont att ja knappt kan röra mig ... vilket e jävligt jobbigt. Så min underbara man åkte iväg ett par timmar med barnen så himla skönt fats ändå tråkigt att ja inte kunde följa med dock behövde ja verkligen de så de va skönt, på kvällen blev de mys med familjen precis som de ska vara en lördag. Idag så har ja hunnit lägga upp alla byxor som jag hade liggande på hög dock hitta ja inte pedalen till symaskinen konstigt... hmm men ja sydde för hand skönt att ha de gjort. Sen har vi även röjt bland en del saker och fixat och ordnat i isas rum, och även städat och vi tvättar, skönt att få saker gjorda. Nu blir de snart mat och sen ska dennis och felicia till judon, ha en bra söndag

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: