2012-05-24

Dagarna









Igår var felicia hemma från dagis då de är en av de lediga dagarna de som går 15tim har, så vi passade på att gå en sväng på stan efter frukost, kolla runt lite sen blev de lunch på stan. När vi kom hem så lämnade jag av henne hemma hos klara så de fick leka ett par timmar, jag och herrn och lilleman passade på att sitta på en filt på gräsmattan utanför och bara njöt av de fina vädret.... så himla mysigt... När barnen hade lagt sig ringde calle och fråga om ja hade lust med en öl på butlers men nja de blev ingen öl då latmasken tog bilen, ville vara hemma i tid liksom, men ut blev de en vända riktigt trevligt massa folk som vanligt.... härligt, jag kom väll hem runt 23 snåret då låg herrn och sov... han har varit himla
trött de sista... Dock inatt har ja inte fått sova något nästan
lille man har sovit oroligt och gnällt så ungefär 1,5tim har de blivit
segt som fan när de blir så men ja hoppas att han piggnar till
innan helgen då vi ska på speedway och lisseberg.. ser ju ut och bli bra väder med...





Ahhh som sagt innan natten har inte varit någon höjdare1,5 timma e inte optimalt, hade tänkt att ta en lång promenad på morgonen efter ha dumpat av Felicia på dagis men de fick bli bär selen idag så blir de att passa på att lägga mig en stund nu när lillen sover, jag somnar ju aldrig men iallafall vila ögonen... för ikväll e de melllon och jag och isa ska mysa, dennis e på jobbet till 22 idag så de blir hon och jag ikväll och så håller vi tummarna att lillen sover bättre inatt...


PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: