2012-08-24

Underbar dag i gbg


Underbar dag hade ja igår, efter alla måste så drog jag till gbg och min underbara vän lena och självklart viggo och viktor ha ha men lena e viktigast. Jag åkte hem till henne och vi bara tjöta massa skit och ja mös med lille bäbis viggo med.. sen visade lena att hon hade fyndat i en butik och de blev att vi åkte iväg dit och jag fyndade massa med, billigt och bra... måste bli mer handling där... är himla glad att ja nu väger under 58 och att de går åt rätt håll... jag kan nu änvända nästan alla mina "gamla" kläder och kunde även köpa byxor och lillen i min orginal stl. så himla kul att få shoppa lite bara till mig själv, brukar inte hända... och här visar ja lite bilder från de ja shoppa.. riktigt nöjd. Hade  som sagt en välbehövlig och skit bra dag igår med min underbara lena...

PÖSSSSS

Inga kommentarer: