2012-09-02

Lite nytt...

Som alla helger de sista har även denna gått fort och varit invoverad i massa jobb, skulle bara vilja ha en ledig helg med familjen men de kommer väll.. I fredags så va jag och hämta dennis från jobbet då han varit på hajk med skolan torsdagen- fredagen, sen åkte vi ut till torp och handla lite hade även hoppats på att kunna få in en klipp tid till felicia samma dag men de lyckades inte, hon ska ta kort imorn i skolan så de hade ju varit kul om hon va nyklippt men nu blev de inte så.. de blev dock lite handling träningskläder inför gympan som hon ska testa på på onsdag, får se om hon gillar det, och efetrsom hon e stor nu skulle hon ju ha riktiga träningskläder, min lilla going, de blev ett par rosa svarta "leggings" byxor från stadium, halkfria gympa skor från hm och sen nåt linne... får se hur de ser ut ihop på onsdag. Efter lite handling va vi alla skit hungriga så de blev hem med allt och sen ner på stan hade planerat in att äta på butlers men när vi kom dit va de fullt med folk, så de blev en sväng till harrys och förvånadsvärt va de himlas gott och servicen va bra med, har varit lite till och från där de sista när vi varit där men va riktigt nöjda när vi gick därifrån så kul när de blir så.
Lördagen kom med raska steg och de betydde jobb för mig men innan så åkte vi faktiskt och köpte en "ny" bil, som ja fick äran att köra till jobbet, och trots ja har lite svårt att vänja mig med hur allt är på denna så är ja himla nöjd de gjorde vi så jävla bra du min honey...

Idag så har de ju varit söndag som ni alla vet här hemma har vi städat, tvättat, handlat, gjort schemat för veckan som kommer osv. alla saker som ska göras plus att de blev lite taccos och chips och dipp eftersom vi inte haft något mys så passade vi på idag... nu ska jag dock ta hand om den sista tvätten sen blir de att packa väskan för imorn börjar allvaret iallafall för mig imorn e jag officellt student igen, vet inte rikigt hur de känns än, hoppas de känns bra efter imorn iallafall... börjar tidigt och de blir en lång dag men de ska nog gå bra, e lite nervös eller mycket nervös och ältar saker hela tiden typ tänk om  ja inte passar in, tänk om ja inte får jobb, tänk om ja inte passar som lärare, tänkt om ja inte klarar av att läsa och skriva har ju som ni vet sedan innna svårt med de då jag har dyselexi... ahhh de e många tänkt om hela tiden, och min man tror ju att ja klarar de så han tycker bara ja e löjlig och säger tänk om jorden går under så duktig e han på det ha ha ... ne men ja fixar de säkert men ja e sjävlklart nervös över massa saker.. sån e jag lite knäppp kanske...

PÖSSSS

Inga kommentarer: