2012-09-11

Sjukdommarna rullar på...


Japp idag kom en ny liten dom då natten rent ut sagt varit förjvälig, trots ingen feber har lillen hostat så han nästan spytt gapat och skrikit så de va bara iväg imorse till vårdcentralen och då visade de sig att hans madlar va nästan så stora som hans hals... japp så de blev pencillin i 10 dagar startade idag så han ska inte smitta efter imorn så jag hoppas att vi andra slipper och att han e pigg nog att vara på dagis på torsdag då jag ska till skolan annars får väll dennis vara hemma, segt bara jag bara hoppas att vi slipper de med nu... men vem vet..
Han verka lite bättre efter första doserna iallafall så vi håller tummarna att han inte är som jag och felicia som är allergiska mot de flesta pencellinerna. Och att vi kommer få sova inatt för nu är vi inne på nästan 2 veckor med knappt ingen sömn alls så nu får de gärna snart vara slut..

När vi kom hem efter alla måsten på stan plus hämtat felicia så åkte vi hem och verkligen röjde i hennes rum blev 4 påsar med skit, som slängdes gött plus att vi möblera om och städa ut all gammal skit, nu blir de bara till att köpa ett stativ till hennes keybord om vi hittar nåt bra, blev faktiskt himlans bra hennes rum så de va gött de... sen blev de mer vardagliga saker som man måste ni vet hur de e...

Ne nu ska jag försöka att bara vara...

PÖSSSS

Inga kommentarer: