2012-09-30

Skridskor...




Japp helgen har varit som den har varit, i fredags va herrn ute... och jag myste själv med barnen. I lördags så åkte vi till torp för att handla vinter kläder till felicia de duger ju inte med va som helst nuförtiden till den lilla madammen, ne men de blev jätte fint sätt i rosa både termo byxor och jackan, blev även en lila mylittle pony mössa och halsduk men även ett par rosa hjärt öron muffar, sedan blev de ett par svarta fina stövlar, och ett par svarta vinter stövlar till lill killen med... lika bra att vara förberedd de e ju numera okt, (imorn) och snart kan snön komma vem vet. På eftermiddagen så gick jag och felicia på bio sammys äventyr två 3d och även om filmen inte alls va bra så hade vi de skit mysigt och efter de blev de mac donalds mysigt värre... har en underbar dotter!

Idag är de ju söndag som ni alla vet och de blev städning och tvättning på hög nivå på förmiddagen sen blev de god mat innan hela familjen åkte upp till idrottshallen för felicia skulle åka skridskor för första gången och som hon trilla och håll på i ca 30 min men sedan gick de bara bättre och bättre... jag fick även åkte en stund, även om ja va lite ringrostig i början så gick de bra och inte trilla jag en enda gång så de så...
Nu på kvällen satt ja och herrn prata om att vi båda fått lite utslag vid munnen och att de har börjat klia så nu verkar de som att de blir vc i morn och pencellin för dennis ja e ju allergisk så får väll nåt annat för vi har nog fått svinkoppor undra om barnen igen får pencelin då?? nja de får vi väll se imorn, inte rikigt hur ja hade tänkt mig denna veckans början......

PÖSSSS

PÖSSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt!!! Ni får berätta allt på måndag<3<3<3