2012-10-21

Nervös....

Har nu ladat hemma hos mamma där ja nu kommer sova tills onsdag då jag drar hemåt igen, e en kort lugn vecka kan man säga, men ack så nervös e jag ändå. From imorn så jag göra min yrkeslärar praktik innom servering på min gamla skola och de är men blandad förtjusning jag ska tebaka.  Alltid bra att vara lite nervös säger de men vem vet, imorn e de dags iallafall.. och roligt ska de bli. Dock e de jobbigt att vara borta från familjen men ändå. Annars så va helgen bra, bara njutit av familjen och min underbara man, idag blev de även lite städing och tvätting innan jag drog iväg. Nu blir de lugnt innan ja tar natten, får se hur natten blir hemma då sixten bara varit tre dagar på dagis och lördags blev snorig igen, så han mådde inte alls bra inatt eller idag så vi får se hur de blir imorn för dennis men han kunde ta med han till jobbet annars så de går nog bra iallafall...

PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: