2012-10-13

Sjukstuga.....


Här hemma hos oss har de varit en stor bergodahlbana i veckan, i tisdags så fick ja reda på att min praktik som ska göras på 20 dagar innan jul lovet... jaaa de e lite tajt kommer ja inte kunna göra i uddevalla för att de inte rent ut sagt kände för det, mycket irriterande och eftersom de e lite ute i sista minuten hade de andra skolorna i närheten inte möjlighet att ta imot, så from v 43,45-49 så kommer ja flytta in hos min mamma där ja kommer bosätta mig och med lite hjälp även fått låna en bil därifrån så jag kan ta mig till min gamla skola, känns skit kul att fått praktik där dock kommer de vara lite jobbigt att vara ifrån familjen och även får dennis lösa allt här hemma som han förhoppningsvis klarar av dock känns de lite sådär, men detta ska vi klara av som allt annat, vem vet ja kanske trivs så bra att... ahhh vi får väll se. Ne men de ska bli kul, speciellt eftersom de verkar som de verkligen vill ha mig där och ja vet att ja kommer kunna lära mig massa, dock har ja även juridik i skolan under denna period så de blir mycket mycket plugg och ja kommer eller vi kommer nog alla behöva den där semestern som kommer den 14 dec. Känns så iallafall. Så när jag väl tänkte njuta lite extra av att vara hemma dessa veckor innan de startar och njuta av familjen har vi nu åkt på försylning, sixten e värst han mår inge bra alls, mycket feber och gnälligt vi andra överlever... även om felicia är väldigt rastlös eftersom hon inte direkt får gå någonstans, men så kan de vara.
Idag blir de lungt här hemma som ni förstår.
 
PÖSSSSS
     

Inga kommentarer: