2012-11-03

Imorn...

Japp nu har lov veckan då gått och de är tebaka till verkligheten som ni som har koll vet ju att ja inte gör min praktik i närheten här utan att ja spenderar den hemma hos moder stor del av lediga tiden. Jag har en hel del dagar kvar och ser fram imot praktiken då jag tyckte de va mycket intressant och roligt men ändå vill ja inte vara ifrån familjen igen. Tycker synd om sånna som jobbar i norge eller så på veckorna måste fan va jobbigt när man har barn. Men man kanske vänjer sig vem vet... Vet inte om ja kommer göra det dock. Men imorn så gäller de igen jag ska åka iväg och denna veckan är totalt fullt innan ja har lagt på de jag behöver göra i skolan... ahh de e  bara att gilla läget. Hoppas bara denna jävliga förskylning släpper typ nu! Har inte tid med den alls...

Vet inte riktigt hur infon kommer bli på bloggen i veckan alls, de beror på vad jag har tid, lust och ork till... sorry till alla er som tar ialla upp...men ja prioriterar min tid lite anorlunda just nu. Kommer nog dock att ändras igen har bara lite annat än bloggen att tänka på just nu.


PÖSSSS

Inga kommentarer: