2012-12-30

Dagen....





Nu är allt upp packat och nej ja har inte tagit kort på allt utan de får komma lite eftersom annars skulle ni bli galna mer på mig. Dock tröjan som felicia har på sig köpte vi. Och pysslet vi har gjort fick hon, vi har pysslat med lite av de hon fick idag, målat på tröja osv. sen har vi packat upp som ja sa,  trots att ja har lite högar här och var så har vi det mer eller mindre under kontroll... Felicia tycks inte ha någon större jelleg heller vilket e skönt dock verkar sixten vara lite påverkad men de e inte så konstigt eftersom han fortfarande inte e helt frisk men nu har han inte så ont och är helt hysterisk längre vilket e skönt. Jag hoppas att jag och herrn vänder våran jetlag nu inatt.. men de ska nog gå bra. Annars har vi bara handlat lite och lagat mat osv. idag. Mer eller mindre bara njutit av att vara hemma. jag har dock gjort mig informerad inför alla skolarbetet jag behöver göra, så de känns helt okej, får försöka göra de nån dag efter nyår. Nu ska ja titta film...

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: