2013-02-06

Mycke denna veckan

Ahh av vissa anledningar har ja varit lite nere de sista, mest av grejer ja inte kan göra nåt åt. Mest för ja har varit rastlös och har en del strul med min praktik ja måste göra varje termin... Men något posetivt skedde i måndags då jag fick arbete i en skola tis, onsd och fredag, inte gymnasiet men ändå. Har varit jätte kul och lärorikt, hoppas att de kommer mer sånna tillfällen. Har även tagit på mig att vara lite hund vakt ibland, mest bara för att komma ut.... va de tänkt. Men hunden är såå gullig så de e mysigt.

Dock har ja ju gått upp i vikt igen efter vintern, tycker inte om de kalla va mycket mindre bara ja va utomland, jag får mer energi av solen, blir piggare och vill mer...... är ingen vinter fan alls... så nu måste jag ta tag i det med, så de blir promenader osv, sen får vi se. Är tänkt nu när dennis och felicia tränar judo på söndagar i en lokal där de även har gym tänkte ja passa på att åka med. Dennis och Calle har ju startat judo klubb och de gjorde ett repotarsh med Dennis och Felicia härromdagen viket antagligen kommer i bohuslänningen imorn eller helgen, får se till att köpa tididngen då bara. Ne men Dennis har då under den tiden på söndagar erbjudit sig att även Sixten kan vara med då så jag får komma iväg... så tänkte försöka göra de så långt det går.

Mår bättre mycket bättre av att ha saker att göra hela tiden. Jag har även gjort klart alla delar till omtentat då jag skickat in 2/3 delar och resten blir skickat imorn, götttt... Imorn har ja skola och de ska bli intressant... Barnen e friskare altså ingen feber men felicia har en jävligt hosta som inte släpper och sixten e lite snorig men att vara hemma för de går inte... iallafall inte nu när ja fått arbete denna vecka. Idag va det även simskola för lillan och gick bra som vanligt skönt. Sixtens pott träning går lite sådär ibland går de bra ibland inte men tänker inte stressa med de heller, han sitter där när han vill han e ju inte ens 2 år....

Ne nu ska ja titta på fotboll och äta semla och bli större..... ;) ha ha tänkt att ja avskydde semlor tills innan ja blev gravid med Sixten, nu e de inte lika gott som då men inte helt fel alls... Konstigt hur kroppen fungerar...


PÖSSSSS

Inga kommentarer: