2013-02-12

Posetivt...

Morgonen började med ett möte inför om ja får praktik i trollhättan, vi får se hur de blir de skulle höra av sig idag eller imorn. Sen när ja kom hem ringde jag sixtens läkare och dietist, så nu verkar de som mjölk allergin är "över". Diestisten tyckte vi skulle släppa lös all mat nu, dock den rena mjölken att dricka på dagis skulle vänta ca 2 veckor när vi va uppe i en dos på 5dl och över... fan va de känns bra. Dock vet vi ju inte om han kommer nu göra ett utfall på soya men de finns en chans att de inte händer nåt... e så glad. Hoppas verkligen nu att allt går bra. Annars har ja suttit med min tenta som ja behövde fixa till igen då jag glömde spara i helgen när ja skrev den. Men nu ska ja bara rätt stavningen ikväll med dennis sen e jag klar! Får vi hoppas att hon e nöjd denna gång annars vet ja inte vad ja ska göra. Nu ska ja snart hämta mina underbara huliganer och gosa lite med dem... Ha en bra dag!


PÖSSSS

Inga kommentarer: