2013-03-01

Nere

Ahh av olika anledningar är ja inte så posetiv just nu... har hänt en hel del, ja har iallafall inte praktik trots att de va bestämt och allt ja kan säga är att de inte är mitt fel.. men de e tråkigt och ja vet nu inte vad som händer, söker just nu heltids jobb för att slippa studera, och de vill ja egentligen inte men hur ska ja kunna ahhh ... orkar inte prata om det alls.. e skit allt som har med detta att göra, försöker bli posetiv för de går ut över mig och min familj men ahh de går sisådär...

Igår när ja kom hem hände något kul iallafall..... måste berätta om min lille kille... igår efter ha varit i skolan hela dagen kom ja innan för dörren så kommer lillen springande, ja säger men varför har du blöja på honom dennis? joo men han kan ju inte vara utan den än...säger han. Hallå säger ja den gör inge nytta när snoppen hänger över.. HA HA.....han hade lyckats gräva fram den och leka med den som alltid och kissat i sin stol osv. utan att dennis hade sett de... men ja fattar inte varför den e så intressant??? kommer nog aldrig fatta de....Han e allt gooo även om ja aldrig kommer fatta det! Ännu mer roligt att inte dennis hade sett de.. ahhh så kan de vara..

Jag känner att ja behöver denna helgen som kommer för att tänka på annat, ska hem till mamma i helgen, fira min morfar som fyller år den 29 feb. och som ni vet finns inte detta i år, så vi firar på lördag. Sen ska ja passa på söndag till tisdag att umgås med gamla kompisar och vara barn och man fri hemma hos mamma har även en föreläsing tisdag i skövde ja ska gå på... sååå de känns som ja behöver tänka på annat.  Sen vet ja inte hur duktig jag kommer vara att uppdatera här de märks.. som sagt e inne i en liten svacka just nu...


PÖSSSSSSSSS

Inga kommentarer: